ALTAN BYGGE

Idag har pappa och Älsklings Thomas byggt altan på våran stuga. Det blev jätte fint. Det tog två halva dagar. Om dom hade hållt på hela dagen i går hade den varit klar. Men det gjorde väl inget om man fortsatte idag?

Thomas mamma och mormor kom och hälsade på och hade fika med sig. Så det blev en lten fkastund i mellan bygget :) Om jag ska erkänna så hamrade faktist jag också i några spikar. Tro det eller ej, det finns faktist bevs på det ;) Johanna kom upp och knäppte lite bilder men tyvärr har jag inte hunnit fått dom än. Men jag kan lägga ut dom sen när jag får dom :) Jag lägger i stället upp en annan bild på stugan så ni får se hur den ser ut. Men det ser mycket finare ut där nu.



Nu har vi nyss ätit Tacogratäng. Jag ska sova hos thomas inatt och vi ska snart åka hem till honom. Jag sitter och väntar och väntar på att han ska ha tittat klart på tv:n. Men men väntan tar aldrig slut känner jag. Hoppas filmen han tittar på är klar snart. Det blir ju så sent när man kommer hem till honom. När man kommer dit hinner man inte göra nått fören man ska sova. Man måste ju gå och sova i skaplig tid nu för tiden eftersom man har jobb att tänka på. Ne nu ska jag kika om filmen är klar.
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0