INFLYTTNNGSFEST, MICKE ELIN

God morgon!
Igår var vi till Micke och Elin på inflyttningsfest. Deras lägenhet var jättefin. Dom hade målat och gjort i årdning jättemycket. När vi kom fick vi en god välkomstdrink som jag tror var gjord av hallon. Vi dansade bugg till lämpliga bugglåtar. Jag tycker om att dansa bugg med thomas för att han är så duktig på det :) Men sen blev det så klart annan musik också än buggmusik :P

Jag är ju inte hemma nu så jag kan tyvärr inte lägga upp några bilder ifrån igår. Men när jag kommer hem och får tid, då kan jag lägga upp bilder :)

Men nu ska jag väl snart äta frukost. Jag och thomas ska gå och titta om carro har vaknat. Hon jobbar ju natt stackarn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0