RESAN BOKAD

Halloj!

Idag började jag min dag att jobba på mitt städ jobb. Började 07:00 och slutade kl 10:00. Så det varade u inte så länge. Men jag brukar ju jobba på kaplangården också men jag var ledig därifrån idag.

Så efter Thomas hade slutat på sitt jobb och gjort sig i ordning så kom han och hämtade mig. Vi åkte till Sandviken och hämtade upp Carro. Vi åkte till Gävle för att boka biljetter till vår resa. Jag, Thomas och Carro ska åka till Åbo den 24 Augusti, det kommer bli så roligt. Skönt att komma iväg lite.

Trots att Carro ska till Australien så blir det en liten semester för henne innan hon åker iväg. Ni kan ju följa hennes resa genom att gå in på resdagboken ock söka på Caroline Agren. Efter vår resa till Gävle följde vi med Carro hem en stund. Hennes mamma bjöd oss på tacos. Hennes mamma är verkligen jättetrevlig.



Carro

När vi var tvugna att åka hem tog vi en sväng in på Enen, där vi träffade Sandra. Hon var jätteduktig i kassan :) Hon skulle egentligen också följa med till Åbo men hon kunde tyvärr inte för hon har ju börjat i skolan då. Men det blir väl fler gånger får vi hoppas.  
Ne nu är jag hemma och ska sova. Ska försöka ha lite sovmorgon i morgon om jag kan. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0