TREVLIGT

Idag fick jag åka i regnet till jobbet. Usch vad jag blev blöt, både dit och hem. Klockan 12.15 skulle jag träffa Towe och såklart att det regnade då med. Tyvärr så har jag ju inte körkort än, men så fort jag skaffar det så får jag slippa åkandet på moppe ;)

Men iallafall, jag och towe tog en fika på trillin vi pratade och hade det trevligt. Efter ca 2 timmar åkte vi hem till henne och hade det lika trevligt där. Towe flyttar till Hudik på torsdag. Det var skönt att vi hann ses lite innan utifall det tar ett tag tills nästa gång.


Jag och Towe

Tack för en trevlig dag =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv gumman :) helt otroligt att man kan ha lika roligt jämt då man är med dig. Underbara vän! <3

2009-08-18 @ 19:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0