SYSKONKÄRLEK

Hejsan!
Igår kväll ringde jobbet och undrade om jag kunde jobba idag 08.30 till 15.00. Jag tackade ja, så idag har jag jobbat. Det gick bra som vanligt. När jag slutade hämtade jag thomas och sedan åkte vi hem till mig. Vi umgicks som vanligt och mamma lagade mat som vi åt. Jag packade väskan för jag skulle ju träna och sen sova hos honom.

Thomas åkte hem tidigare till sig för att hjälpa sin pappa. Jag åkte ju till träningen först eller jag hämtade tessan först och hon åkte med mig till träningen. Träningen var riktigt rolig. Kändes som om att det gick ganska bra. På onsdag är det träningsmatch på kuxa kommer förhoppningsvis bli roligt :)

Innan jag åkte till träningen så började mamma prata med mig om Findus.
Hon sa: Vi borde skaffa en kompis till honom sen så han har nån att leka med. Ska vi inte ta med oss en till av johannas kattungar.
Jag svarade: Jo men isåfall Findus syster.
Så jag ringde upp Johanna och pratade med henne om det var någon som skulle köpa henne. Och det var det inte. Så idag bestämdes det att findus syster ska också flytta hem till mig. Men henne ska mamma ha mest ansvar över fast hon kommer få bo inne hos mig först. Kommer bli roligt att syskonen kommer att hålla ihop.


Syskonkärlek

Nu är jag hemma hos thomas iallafall. Är lite trött efter träningen. ska jobba kväll i morgon så får väl gå och sova snart. Thomas ska ju upp tidigt som vanligt, han börjar 03.30 att jobba. Så ska väl inte störa han så mycket heller.

God kväll på er, Kram


Kommentarer
Postat av: johanna

:D sååå sööööta<3333

2009-09-01 @ 13:08:12
URL: http://johannawwestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0