VAD TYCKS?

Nu har jag kommit hem från jobbet. Känner mig lite trött nu. Så jag ska väl snart gå till sängs. Men var tvungen att titta på min blogg för johanna skulle hjälpa mig med att ändra designen. Och hon har hunnit göra det nu. Tack så mycket Johanna, var jätte snällt av dig. Men det hinner säkert bli fler ändringar sen när det är dags för något annat ;) Hoppas du hjälper då med :P


Johanna 

Ne nu ska jag gå och prata med min älskling. Har inte träffat honom sen 5 i morse. Så nu ska han få många pussar :) 

Snart ska jag sova för jag ska jobba i morgon med. Jag ska cykla till mitt första jobb som börjar kl 07:00. Det tar ju ca 30 minuter så jag måste gå upp lite tidigare. Jag cyklade ju en gång förra veckan. Det var skönare på morgonen än på eftermiddagen. Eftersom det blev så varmt då. Men hoppas verkligen att det blir fint väder i morgon med, så jag slipper bli blöt på min cykeltur ;)

Godnatt, sov gott!

Kommentarer
Postat av: johanna

Det var så lite så.. japps.. de gör jag.. om ja har tillgång till photoshop så.. men de hoppas jag:D hihi puss<333333

2009-08-03 @ 21:07:41
URL: http://johannawwestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0