091222 TISDAG

Hallå på er! Nu ska jag vara ärlig och säga att jag tänkte inte skriva blogg idag. För jag är så trött. Men tydligen ändrade jag mig. Kanske för att jag måste hålla er sysselsatta, haha nej jag skoja bara. men jag kände att det är väl lika bra att hålla bloggen uppdaterad så gott det går, så ni slipper läsa många A4 om vad jag gör sen. Eller vad tycker ni?

Idag har jag jobbbat 07:00-15:00, jag var väldigt trött i morse men blev piggare inpå dagen. När jag slutade lånade jag mammas/pappas bil och gjorde korta ärenden på byn åt pappa. Jag hämtade även min högra lins. Det kanske jag inte har berättat, men ända sen jag började med linser så har jag sett sämre med högra ögat. Jag har varit vid optiken nu tre gånger för att få rätsida med ögat. Sista gången hjälpte chefen mig. Jag kände mig jättenöjd då, för hon gjorde allt så noggrannt. Så idag hämtade jag den nya linsen. Jag har inte provat den, för jag har redan linser i nu. Tänkte sätta i den i morgon bitti så kan jag känna efter under dagen hur det fungerar. Jag hoppas det kommer funka bra, bättre i alllafall :)

Alldelses nyss tittade jag på de avsnitt av Paradise Hotel som jag missat på internet. Jag har skrivit förr vad jag tycker om det programmet. Det kan ni gå tillbaka till om ni missat det. Så nu har jag skrivit lite om idag. Skriver igen i morgon, förhoppningsvis :)

God Jul och kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0