JOBB--PARADISEHOTEL--KALLT

Igår vaknade jag av att min mobil ringde kl 06:00. Ganska trött var jag, eller väldigt mycket. Det var jobbet som undrade om jag hade möjlighet att börja jobba klockan 7:00. Jag tackade ja. Visst var jag trött när jag jobbade igår men det flöt på bra ändå.

Jag fick även jobba idag, började 07:00 idag också. Jag blev tillfrågad om att jobba i morgon och på fredag också. Jag tackade även  ja till dom passen. Jag blev även tillfrågad om ett pass på onsdag nästa vecka. Vad tror ni jag svarade? Ja, såklart :P haha!

Nu är thomas på träning. Jag sitter hemma hos honom i hans rum vid min fina dator:) Jag tittade nyss på ParadiseHotel. Jag har missat alla avsnitt som gått på tv därför tittade jag på internert. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om programmet. Jag tycker alla får fatta sin egna uppfattning om den. Jag tycker det är ganska kul att titta på, haha ;)


Måste tilägga att nu börjar det bli vunter, det är svinkallt ute. Tråkigt med att skrapa rutor på bilen annars tycker jag det ändå är lite mysigt med den kalla men ändå friska luften som vi har nu. Men nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ska väl kanske se på tv lite och vänta på älskling.
Godkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0