GOD JUL

Idag är det julafton och snart har jag firat klart. Jag har firat hela dagen. Min dag började med att jag och thomas åt frukost, smörgås med julskinska. Sen fick vi ett litet paket, ett reflexband. sen gjorde vi oss i ordning. Och efter en liten stund kom deras främmande. Thomas familj, thomas farmor och thomas mormor, thereses pojkvän, alexander kom också en sväng. Då fick vi lite glögg och pepparkakor och lite godis. När det blev dags för lunch fick vi julgröt och smörgås. Riktig jullunch :) Sen när vi alla var mätta började julklappsutdelningen. Jag fick massor av fina julklappar. 

Det jag fick hemma vid thomas var: Coctailglas, alladin choklad, nobless, godis bilar, stickade strumpor, gosch(deoderant och duschkräm), duschkräm, tomte, en shopaholics bekännese, bords löpare, och ett reflexband då, Thomas och jag fick en kudde med katterna på.



Julgranen hemma vid thomas







Katterna fick också julklappar






Jag fick även smaka på något sorts vin idag och det var faktist gott.


När vi var klar med julklappsutdelningen så var det dags för kalleanka, det är ett måste på julen. Ingen jul utan Kalle Anka. Eller vad säger ni? När Kalle Anka var slut så var jag tvungen att åka hem till mig och fira, thomas och mina söta kattbäbisar följde med mig hem.

När vi kom hem till mig så åkte nästan jag direkt igen, jag följde med johan och hämtade farmor vid min faster. När vi kom hem tillbaka så var det dags med all julmat, kallt, varm efterrätt :) Haha. Eftersom det blir så mycket mat så tar det ju lång tid att äta. Men när vi var full med julmat i magen så var det dags för julklappsutdelning igen.

Det jag fick hemma var: Epilator, mycket spaprodukter, parfym, romerska bågar (Choklad), ungsformar, pengar, presentkort på valbo, bio biljetter, bords löpare.





Julgranen efter julklappsutdelningen, missarna fick också julklappar.


Sen var det dags för fika. Och som vi alltid gör på julen, mamma delar ut en trisslott och en tialott till var och en så sitter vi runt fika bordet och skrapar tillsammans. Dom flesta vann idag, själv vann jag 50 kr :) Sen blev klockan så mycket och mamma skjutsade hem farmor. 

Nu sitter mamma, pappa, johan, jan-åka och thomas i mitt rum och tittar på en jakt film pappa fick i julklapp. Dom sitter och tittar på den in mitt rum eftersom mammas och pappas dvd inte fungerar. Jag sitter också i mitt rum men framför datan just nu. Jag börjar bli så trött, funderar på att gå och sova snart. 

Hoppas ni har haft en trevlig jul. Det har jag haft =) God Jul på er, kramis!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0