INNEBANDY

Tänkte skriva lite om matchen igår. Igår spelade jag/ vi match hemma mot Hedermora. I första perioden ledde vi med 4-1, i andra perioden gick det sämre för oss och hedermora kom i kapp så att det låg 5-5 lika, i sista perioden blev det 5-6 sen 6-6 i det sista fick vi in 7-6 och därmed blev det slutresultatet :) Själv tycker jag att det var en rolig match men ändå kunde vi ha gjort bättre i från oss. Men riktigt skönt med en vinst. Dags med mycket vinster nu =) Har även match på tisdag, tagga till den nu!

Idag var det också match men inte för mig, Thomas spelade hemmamatch mot Forsbacka. Gick väl si så där. Thomas lag förlorade med 7-10. Det blev många utvisningar m.m. Jag tycker domarna dömde olika för samma situationer. Men men inget att göra åt.

Nu ska jag och thomas titta på Gone in 60 seconds. Tittade på den igår men jag somnade, thomas somnade till lite då och då, därför tänkte vi se om det nu :)




Ha det bra alla, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0