JOHAN FALK

Godkväll alla! Nu har Thomas kommit till mig, han var nyss på träning. Medans han var på träning tittade jag på första Johan Falk filmen (gruppen för särskilda insattser). jag tycker filmen var bra. Jag har alla sex filmerna men har inte sett dom. Bara första nu då. Hoppas dom andra också är bra. Tänkte titta på andra filmen (vapenbröder) nu innan jag ska sova. 

Ska försöka få Thomas också att titta, han brukar inte vilja se svenska kriminal filmer. Däremot har han inget intresse för svenska filmer över huvudtaget. Men tror nästan han skulle gilla Johan Falk. Men jag kan ha fel.

Ne men nu ska jag trycka igång filmen, så jag hinner titta innan jag blir för trött. Jag ska ju jobba i morgon fast på eftermiddagen. Men har endel saker att göra på förmiddagen.



Good night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0