SÖNDAG 09-05-24

Klockan är ganska mycket och jag är glad över att vi är lediga i morgon från skolan. Har ju varit som ett mini lov nu, 5 dagar ledigt. Det är väldigt skönt. Dagarna jag har varit ledig nu har jag hela tiden tänkt på att plugga. Men hela tiden har det kommit något i vägen. Som t ex har varit uppe i stugan mycket nu och gjort i ordning. Men nu har jag lovat mig själv att gå upp tidigt i morgon och ta en promenad med Ludde (hunden) och sen ta nån timme till pluggning. För nu är det inte alls mycket kvar av skolan man får hålla ut i de drygt tre sista veckorna som är kvar. För sen är det slut på skolan för min del, iallafall som jag känner nu.

Idag var jag med Thomas upp till stugan och fixade lite, johanna kom upp en sväng och kikade också. När vi åkte hem såg vi grannen Karin vid vägen med sina söner, de var ute på en cykeltur och minsta sonen (stefan) hade ramlat och slagit hakan rejält. Vi stannade till så karin och stefan fick skjuts hem. Medans jag tog karins cykel och cyklade hem med tobias. Stefan fick sy 5 stygn i hakan idag så nu får vi hoppas att han blir på bättringsvägen. Krya på dig Stefan.

Senare idag åkte vi hem till älskling och hjälpte till lite med veden där. För dom ska lägga asfalt på gårdsplanen och då kan inte veden ligga där.

Nu ikväll var jag och älskling ut på en liten promenad med Ludde. Var jätte mysigt, vi pratade om allt från himmel till jord. Hur underbart som hellst. Jag älskar dig Thomas Johansson <3

//Annelie


Kommentarer
Postat av: johanna

de är sååå fint i stugan Annelie<3 :) o bättre kommer de bli me lite färg^^ hihi tack för att ni gjorde min dag<3 :)

2009-05-26 @ 14:51:28
URL: http://johannawwestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0