EN LITEN UPPDATERING

Nu har jag inte skrivit på ett tag, det har varit så mycket så jag har inte haft tid.  Jag får väl skriva lite om vad jag har gjort.

Jag kan ju börja med att säga att resan till Tallin var super kul. En resa som inte kommer att glömmas. Det var lite gungit de nätter vi sov på båten men klart att HP3A klarar av allt =) Tyvärr har jag ju inte lagt ut några bilder här än från resan. har ju som sagt varit lite för lat för det. Jag har lagt ut bilder på facebook så om man är nyfiken kan man ju titta där. Men man vet aldrig förr eller senare kanske jag lägger ut.

I fredags var det halkbana och den gick väldigt bra. Jag hade oroat mig i onödan. När jag väl kom dit och började köra så tyckte jag att det var roligt. Skulle kunna göra om det :)

I måndags sprang jag vårruset. Jag har bara sprungit ett år tidigare och det var många år sedan. Det känndes bra, trodde jag inte skulle klara av att springa hela vägen på grund av att jag inte tränat på ett tag. Men jag sprang i allafall hela rundan runt på 29:48, 5 km. Jag kom hem sent den kvällen.

Idag har jag varit i skolan. Det var väl inte så annorlunda än vanligt. När jag kom hem åkte jag och thomas till johans (brorsans) lägenhet för vi ska vara kattvakt här från igår till på fredag för dom är i Stockholm. Mille (katten) har blivit väldigt stor och mörk hur söt som hellst.

Klockan 18:30 var jag på möte med innebandylaget. Vi diskuterade om vi skulle gå upp i 2:an eller om vi ska spela kvar i division 3. Det är väl lika bra det eftersom det kanske krävs mer spelare om vi ska gå upp en division. Men om vi nästa sässong hamnar på samma placering som i år eller bättre så kanske vi går upp om vi får chansen. I år kom vi 2:a.

Har inte gjort så mycket sen jag kom tillbaka till lägenheten, jag och älskling åt lite jordgubbar som vi köpte på maxi idag och tittade samtidigt på tv.

Nu ska jag avrunda. jag ska försöka skriva lite oftare fram över. Kommer kanske få mer tid sen, för snart är det ju STUDENTEN!

Ha det bra alla! Kram

//Annelie

Kommentarer
Postat av: johanna

hihi de var på tiden annelie.. har varit in varje dag o titta^^ hih hade bra puss<3

2009-05-21 @ 17:11:54
URL: http://johannawwestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0