SVAR, TV, SOVA

Jag fick kommentar av towe http://towehambergs.blogg.se idag.
___
Towe
om 5 OKTOBER:
Det är lätt värt pengarna att använda linser, i och för sig betalar mamma men ändå :) Mycket skönare, speciellt på vintern, då slipper man all jävla imma :b haha

Svar: Jag förstår verkligen att det är skönt på vintern, jag hatar imman som jämt sätter sig på glaset. Det största skälet till att jag vill ha linser är att ha det när jag spelar innebandy (eller träna på annat sätt), eftersom jag spelar utan glasögon då. Vill inte ha glasögonen på då för dom är bara i vägen. Dels så blir det den där dumma imman så man inte ser någon ting. Fast om det nu blir så att jag skaffar linser så kommer jag nog använda det mer än bara då jag spelar :P haha
___
Jag hann tyvärr inte gå till optiken idag. Men jag var dit förr och pratade och då sa dom att månadslinser skulle fungera bra på mig och dagslinser skulle inte fungera på mina ögon. Men ska försöka att hinna med att gå dit i morgon.

Alldeles nyss tittade jag och Thomas på Svenska hollywood fruar haha. Jag vet inte vad jag ska säga om dom. Ibland måste man bara skratta bara för att man inte förstår hur dom tänker.



Ne nu hörrni ska jag försöka sova, trots att jag inte är trött. Men måste, ska upp tidigt i morgon, eller ja ganska tidigt. Jag ska till Sandviken och övningsköra med Johan på trafikskolan. Då måste jag vara pigg.

Godnatt, kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0