NY DESIGN

Nu har jag ändrat designen på bloggen som ni ser. Fick den största hjälpen av Thomas. Jag sa hur man skulle göra fast jag inte ens visste och han bara gjorde det. Fick ett svar av Nina när jag frågade henne och Thomas fattade direkt och bara gjorde. Han kan ju allt, fattar inte hur. Hur kan han ha fått den gåvan? Duktig teoretisk, praktisk, allt :) Det är bra både för hans del och min ;)

Tack för hjälpen Thomas, och Nina som nu är i Turkiet. Nina! Hoppas du har jätteroligt där borta :)



Ha en bra kväll, Kram!

Kommentarer
Postat av: NINA

Hihi du är så gullig gumman, vimsmaja. Jag lärde dig ju ;) Tur att din RETSTICKA till pojkvän är duktig och kunde hjälpa dig! Och jag hjälper dig mer än gärna, det vet du!



Jag har det bra här borta. Men längtar så klart efter Martin så jag spricker! Men snart får jag vara i hans armar, hihi :)



Sköt om dig gumman så hörs vi. Fin design förresten, kanon :) PUSS <3

2009-10-03 @ 22:50:47
URL: http://vikstromnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0