FINDUS OCH MAJA

Hejsan!

Idag åkte jag och Thomas till Johanna för att titta på mina kattbäbisarna, Findus och Maja. Vi provade lite med att gå i koppel. Det gick bra. Jag längtar jättemycket tills dom flyttar hem till mig. Det kommer bli jätte mysigt.

Jag knäppte bilder i dag när dom lärde sig att gå i koppel men jag har lite otur för min kamera funkar bara när den vill. Rätta ordet för det är knäpp. Nu när jag skulle föra över bilderna till thomas dator får jag inte igång kameran. Och jag måste trycka på den för att det ska gå att föra över. Men det kommer ju bilder på dom sen :P

Efter vi hade varit hos johanna så åkte vi hem till mig, jag packade ned lite kläder i en påse. Vi beställde sedan mat vid Atalanta. Thomas tog pizza och jag kebabrulle. det var jätte gott. Vi åkte hem till Thomas och åt vår mat sedan tittade vi på ensam mamma söker med hans syster och mamma. Men nu sitter ja i hans rum, jag ska snart sova. Jag börjar jobba kl 07.00 så måste vara riktigt pigg i morgon när jag vaknar.

Godnatt sov gott, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0