LYCKA TILL CARRO

Glömde säga i förra inlägget att nu har Carro åkt. Hon sitter säkert fortfarande på planet påväg till Australien. Eftersom Australien ligger ungefär på andra sidan jordklotet tar det väldigt lång tid att åka dit. Jag hoppas att hon kommer ha det toppen roligt där borta. Borta i 8-9 månader, en lång tid. Vi kommer sakna dig Carro!

Ni som är intresserade av vad Carro kommer göra i Australien så kan ni följa henne via resdagboken. Jag har henne som länk på mina länkar. Det står söt caroline. Tryck där då kommer ni till henne. http://www.resdagboken.se/Default.aspx?documentId=3&userId=265170 Ni kan även trycka på länken jag lade ut nu.


Gammal bild på henne

Lycka till Carro, Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0