NU HAR KATTBÄBISARNA KOMMIT!

Igår flyttade mina kattbäbisar hem till mig:) Maja och Findus. Det har gått jättebra. Det märks att dom trivs. Dom leker och har jätteroligt och sen blir dom lite trötta och då somnar dom. Dom äter när dom är hunglig osv.

Igår när jag satt vid datan och pluggade teori så hoppade bårda upp i mitt knä. Dom började kurra hur söta som hellst :)

Nu på morgonen lekte dom jätte mycket. Dom sprang fram och tillbaka med små bollar. Sen efter en stund lade dom sig vid mig och vi sov ca 2 timmar tillsammans. Sen så har dom lekt mera och sovit mera=)

Ha en trevlig dag, Kram!


Kommentarer
Postat av: johanna

sååå sööööta<333333

2009-09-25 @ 15:11:08
URL: http://johannawwestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0