NY INNEBANDYKLUBBA

Idag har jag jobbat. Det gick oväntat bra med foten. Men nu känner jag att den börjar bli ömm och stel. Efter jag hade jobbat följde jag med Thomas till Sandviken för att hjälpa till att starta hans farmors bil. Batteriet var tomt. Thomas granne var också med.

När vi var klar så stannade jag och thomas lite för att vi skulle handla lite till hans mamma. Då passade vi på att gå in på intersport också. Jag har viljat ha en ny innebandyklubba länge. Men har alltid avböjt för att köpa en. Men idag kom en bra personal och hjälpte mig. Han kunde prata om varje klubba. Mitt krav på klubba var att det skulle vara en Fat Pipe. Eftersom jag har haft det hela tiden så vill jag fortsätta att ha det.

Jag har tittat på en klubba som är jättesnygg. Men förut när jag var in där sa en kille att den var lite för hård för tjejer och därför ville jag inte köpa den då. Men han som hjälpte mig idag pratade massor av bra saker om den. Och han tyckte verkligen att jag skulle prova. Han sa att den är lite annorlunda att spela med och det kan ta någon träning att vänja sig. Men han trodde helt säkert att den skulle gå bra att använda för mig. Jag lyssnade på hans råd och hans åsikter så det blev ett köp, den snygga vita klubban med guld text :)

Jag lallade lite med boll när jag kom hem. Jag trivdes med den. Men jag måste ju prova på planen för det är ju där man känner mest :) Jag får se om min fot mår bra i morgon om inte så får jag åka till träningen och bara titta på och testa skjuta lite.  

Godnatt och kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0