LÅNG UPPDATERING

Hejsan! Nu var det ett tag sen. Men tänkte försöka komma håg en del vad jag gjort :)

20/4 skev jag sist. Då skev jag ju om att jag skulle ta en långprommis med stina och thomas. Och sen skulle jag åka in till gävle och titta på lilla Elvis :)

Det va skönt med långprommis. Vi gick runt i skogen, tråkigt att på vissa ställen fanns det snö kvar. Men nu ä det säket borta, iallafall snart :) Hilda och Signe var också med på pomenad. Det är stinas fina hundar. Efter promenaden så fick signe träffa maja och findus. Maja och Findus är inte vana med hundar. Dom blev stora som bollar och dom fräste. Dom va så söta :)





På kvällen åkte vi ju in till gävle och träffade Elvis:) Han hade lite ont i magen så han va lite ledsen. men han va så sööt min lilla brorsson :)



23/4, 24/4, 25/4 var jag på cup i västerås. Första dagen vi hade match förlorade vi med 2-3. Motståndarna gjorde mål när det endast var några sekunde kvar. Otur för oss.
På lödagen hade vi tre stycken matcher. Den första tror jag att vi vann med 2-1 den andra matchen vann vi med 3-0 och då gjorde jag mål :)
Sista matchen på lördagen var kvartsfinal och då stod det lika när perioderna var slut. Då blev det 5 minuters förlängning. När dom 5 minuterna  gått var vi tvugna att avgöra med straffar. vi förlorade tyvärr genom straffarna :(


 
När matchen var slut var kl 00.00 och då fyllde Rebecka 18 år. Eftersom vi inte gick vidare i kvartsfinalen så hade vi inga matcher på söndagen. Vissa tog öl andra vin. Vi sjöng för rebecka och hade det trevligt.



På söndagen åkte vi hem i skaplig tid:) Det var en rolig cup :)

26/4 åkte jag och thomas till gävle och shopade lite. Köpte lite av varje hihi :) Lägger ut en bild.



Sedan åkte vi hem till Johan och saana en stund vi gav lite saker till lilla Elvis :) Han är så söt :)





Idag är det 29/4 och jag har städat hela förmiddagen :) Thomas har hjälpt mig han är så snäll :) Nu sitter vi och tar det lugnt en stund och tittar på skärgårdsdoktor. Är en sån bra serie :D Vad  tycker ni?



Ha det bra nu, jag hoppas jag kan hålla efter nu med bloggen :)

Kram

Kommentarer
Postat av: NINA

Fy fan vad söt han är, lilla Elvis! :) PUSS på dig gumman. Miss you.

2010-04-29 @ 18:13:55
URL: http://vikstromnina.blogg.se/
Postat av: Towe

Vart har du köpt boxen? :)

2010-05-02 @ 17:03:05
URL: http://towehambergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0