DATA KRÅNGEL

God morgon! Som ni vet sa jag förr att min data inte fungerar som den ska. Nu startar den inte äns. Så vi har ringt till företaget acer och dom har givit oss lite råd. Har inte gjort nått än åt saken men ska väl göra det snart. Om vi programerar om datan så kommer allt jag sparat att försvinna. Lite tråkigt men hellre det än att inte datan fungerar.

Så om det dröjer lite innan jag uppdaterar bloggen så vet ni varför. Nu sitter jag på varan stationära dator den funkar ju hur bra som helst, lite tråkigt att sitta där bara :P 



Tänkte berätta att igår hade jag match i Enviken. Vi vann med 8-2 :) Roligt eftersom det känns som om det var ett tag sen vi gjorde det nu :P Hihi.

Kram på er! Ska försöka blogga så ofta jag kan :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0