GÅRDAGEN VAR TREVLIG

Igår efter jobbet träffade jag stina, vi fikade och hade det jättetrevligt. Efter vi fikat gick vi till Du&Jag, jag köpte en svart tröja den var pösig på ena sidan och lite spändare på andra på ena axeln så är det en dragkedja. Jag köpte en till tröja och den var svart med paljetter nedtill. Jag köpte även en kofta den har en knapp med 3 kvartsarm. Alla tre är svart.

Det var svårt att knäppa kort på tröjorna, kom på när jag hade en tröja kvar att knäppa på,  att det kanske blir bättre om jag sätter på mig den. Sen orkade jag inte knäppa om dom andra. Här kommer dom iallafall.





När vi hade varit på Du&Jag så gick vi till ICA i ett kort ärende. Sen följde jag med stina hem och jag hjälpte henne med hundarna. Tog en promenad med alla samtidigt:) Sen var det dags att gå hem till thomas och äta mat :) hihi

Jag och thomas hyrde en film på kvällen, Gracie hette den. Det var mycket bra. skulle kunna se den igen :)

Sen var det sovdags :) Kram!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0