JAG, MAJA & FINDUS TRÖTT

Hallojsan! Nu är jag lite trött. Klev upp 06.30 idag. Jag och thomas skulle skjutsa tessan till tåget och sen skulle vi åka till gymmet. Men det blev lite ändrade planer. När vi kom upp på morgonen så sa deras mamma att hon kunde skjutsa tessan. Jag och thomas tog då lugnt en stund medans vi åt frukost. När vi ätit frukost så gjorde vi oss klara för att åka och gymma. Vi hämtade johanna också.

Vi gymmade i en 1 timme och 45 minuter. VI hade gymmat klart klockan 09.45. Vi skyndade oss hem för att duscha. För klockan 11 skulle thomas börja jobba. Innan han åkte till jobbet skjutsade han hem mig och Findus & Maja.

Vi har tittat lite på tv. Findus har fått sina droppar. Jag åt för en stund sen. Nu gör jag inte så mycket. Ska snart ta reda på min rentvätt och lägga in i skåpet. Findus och maja sover. Findus ligger i min säng och han har min mobiltelefon som huvudkudde. Maja ligger på min svarta addidas väska. Hihi:)

Måste ta reda på tvätten nu. Inte så motiverad, men men.

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0