IGÅR KVÄLL

Som ni visste skulle jag träffa Pernilla och Linda igår och det gjorde jag. Vi åkte först och bowla. Vem vann? DET VAR JAG =D Hehe. Var nog första gången det gått så bra för mig hihi.

Efter vi hade bowlat så gick vi till Mulligans och åt mat och drack gott till. Vi satt på mulligans länge. När vi suttit där väldigt länge märker vi att det kommer in äldre och äldre människor hela tiden. Så då ville vi inte vara kvar där.

Så då gick vi till Steeltown i stellet. Köpte en Smirnoff Ice där. Det var lite yngre folk där så då gick vi till 8 ball i stellet. Kände inte en enda där, haha. Hade inte behövt visa legg under hela kvällen men just på 8 ball var jag tvungen att visa 2 gånger. haha dålig koll ;) Sen kom Thomas och mamma och hämtade oss :)

Bilder från igår kväll (:

Bowlingen


Jag leder :D




Pernilla glad efter sin första strike :D


Mulligans
 

Steeltown


8Ball


Ja nu har ni sett lite bilder från igår. Nu ska jag gå och byta om, vi får besök snart.

Ha det bra, Kraam:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0