10-01-04

Som ni redan vet har jag jobbat idag. När jag slutade åkte jag och hämtade johanna i Gammelfäbodarna, hon tog med sig lilla söta Ella. Dom följde med mig till optiken. Jag berättade att jag är nöjd med mina linser nu. Jag ska få lämna tillbaka de 5 linser jag har hemma och få 5 nya. Dom nya kommer nästa vecka.

Sen pratade vi med Tussen. Vi har köpt gymkort på gäveränge nu. Vi köpte endast för en månad för att se hur mycket vi kommer använda det. Det blev tyvärr inget gymmande idag och i morgon ska jag träna innebandy så det måste bli på onsdag jag ska gymma. Längtar! 

Nu är jag hemma vid thomas, findus och maja också. Findus och Maja sover medans Thomas spelar på min mobil. Men jag måste sova snart så jag orkar med att jobba i morgon.

Godnatt sov gott, kram!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0