INNEBANDY OCH KALAS

Igår den 16 januari spelade jag innebandymatch. Vi mötte Rättvik. Jag gjorde första målet under matchen. Det är så roligt att göra mål eftersom det inte är så jätte ofta jag gör det :P Sen vann vi och slutresultatet blev 9-1.

Sen var jag tvungen att skynda mig hem efter matchen för att  jag skulle åka till åshammar och fira min tremännings mamma, Britt-marie som fyllde 55 år. När vi kom dit fick vi jätte god smörgåstårta som Rolf hade gjort. Sen fick vi fika på det. När vi fikat klart gick jag, pernilla, robert och thomas och spelade kort. Vi började med plump sen spelade vi tecken. Åhh jag blir så irreterad över att inte veta vad dom gjorde för tecken och det gick så snabbt. Men sen avslöjade dom och jag och Pernilla var nära att lista ut det :P








Jag och Pernilla förlorade med 2 poäng:(



NU är vi hemma och det har hunnit blivit den 17 januari. Så nu är det dags att sova.

Godnatt, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0