TORSDAG

Idag köpte jag kattsand vid granngården. Jag köper alltid där, det är en ganska dyr men den är super bra. Märket är Ever Clean. Jag har ett stämpelkort där så när jag har köpt 12 st så får jag den 13:e gratis. köpte även en dyna till Maja och Findus som dom kan ha i buren. Men nu ligger den på golvet och dom tycker mycket om den. Som jag skrev i går så äter dom olika sorters mat nu så vi köpte två nya små skålar. När jag betalade så frågade han i kassan om jag hade club kort. Men det hade jag inte. Han frågade om jag ville ha och jag svarade med en fråga, kostar det pengar?, haha. Men det gjorde det inte, jag kunde bara tjärna på det. Så då skaffade jag ett sånt.

Sen hade jag ett litet ärende på banken, det gick snabbt. När vi var klar där gick vi till apoteket och efter det gick vi till chic jag köpte ett halsband och en ny plånbok, jag upptäkte att min gamla började gå sönder. När vi var klara med besöket där så ville thomas gå in på tobakshörnan och tippa på hockey. Men vann inget.



Uppmärksamma de söta bilderna på thomas i min nya plånbok <3



Har tränat nu ikväll så känner mig mycket trött, ska nog sova nu.
Godnatt, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0