VISSTE NI DET OM HILARY OCH JESSE?

Visste ni att Hilary Duff och Jesse McCartney har dejtat? Det visste inte jag. Satt och googlade lite på olika skvaller och då fick jag reda på det. Men vet inte om dom gör det nu. Det orkade jag inte leta fram.
Alla vet säkert redan vilka dom är men skriver lite om dom ändå:)

Hilary Duff är den gamla barnskådespelerskan som har växt upp och blivit superkändis och modeikon i Hollywood. Hon har medverkat i filmerna A cinderella story och material girls.  Som sagt Informationen har jag googlat fram. Om jag får säga det själv tycker jag hon är en duktig skådespelerska. Har båda filmerna som jag nämnde och dom är superbra.

Jesse McCartney är en amerikansk sångare och skådis vars genombrott kom med i tv serien summerland. Började på teaterskola vid 7 åring. Är duktig på basket och vattenskidor. KOmmer ni i håg summerland? Eller har ni ens sett det? Jag kommer ihåg och självklart sett det. Det var super duper bra :) Han gillar vi ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0