HEMMA NU

Kom nyss hem efter en lång dag på jobbet. Det första jag gjorde var trycka på tv:n. Det är melodifestivalen nu. Men hinner inte titta så mycket måste ge maja och Findus mat nu. Maja sitter nu och myser bredvid mig och findus sitter på bordet bredvid datan, hihi mina sötingar. Findus börjar bita på datan nu haha. Måste ge han mat innan han äter upp den ;)

Findus när han var en liten Plutt :)


Jag började känna av halsen idag. Att den börjar göra ont. Jag hoppas verkligen inte att jag börjar bli sjuk igen. Vill inte det. Om det skulle vara så, så kommer jag inte acceptera det :P

Ne måste jag ge mina sötingar lite food nu :)

Ha det gott, Kraam!

Kommentarer
Postat av: johannaww

okej okej :) ja det är han verkligen :D

jaa jätte syynd.. :/

håller tummar o tår att du inte blir sjuk.. <33

2010-03-06 @ 21:00:47
URL: http://johannawwestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0