UPPDATERING

Hejsan, ja jag lever fortfarande, hehe. Har haft mycket jobb och mycket att tänka på därför har jag inte haft tid att skriva så mycket blogg. Men ska försöka få med lite nu vad jag har gjort.

Ja som sagt har jag jobbat mycket. Det har tagit upp mycket av min tid.

Den 13:e mars var jag och thomas på lite fest hos Sandra. Vi tittade lite på melodifestivalen. Anna vann. Och jag som ville att Eric Saade skulle vinna :) Vi sov kvar där över natten. Dagen efter gick vi till ica handlade lite mat och började laga i ordning Sannes special med kyckling. Super gott:P

Elin och Sandra under kvällen.


Jag vet inte allt jag gjort, det är jobbat mestadels. Därför hoppar jag till dagens datum, 19 mars. Vid nio tiden i morse åkte jag, mamma och farmor till hofors till farmors bror med familj. Deras dotter Marita fick en dotter för ca 9 månader sedan. Marita är min pappas kusin. Jag har inte träffat dom sen ca 2½ år tillbaka, så hon kom också på besök. Jätte synd att vi träffas så sällan. Men det var jätte trevligt att träffa dom. Maritas dotter var jätte söt, hon heter Siri. Och hon är även min tremänning. Marita hade även skaffat en liten hund, den var också jättesöt. Här kommer två bilder. Tyvärr blev dom tagna med min mobil och det är igen bra kamera på den.

Jag och Siri idag


Siri leker i mitt knä


Hunden


Glömde säga att jag fått en anställning nu på ett jobb. Käns riktigt roligt. Så nu går jag på schema och det är första gången i mitt liv att få månads lön. Har bara haft timlön förr. 

Nu har jag nog inte så mycket mer att berätta. Ha det så bra nu alla.

Kraam! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0