ONSDAGSKVÄLL

Har ni haft en trevlig dag idag? Det har jag. Johanna har varit här hela dagen. Vi skjutsade hem henne ca 20.00. Vi har pratat massor och det tror jag att vi behövde:) Tack för idag :)

Köpte en tidning idag, Fitness. Har inte hunnit med att läsa den än. Har köpt ett nummer av den förr och då var det bra iallafall hoppas det är bra denna gång också. Fick med någon tränings skiva. Tror det var magträning. Hehe jag får se om jag någon gång kommer att titta på den. Man vet aldrig;) Sitter nu i sängen och ska väl kika i tidningen lite nu iallafall :) 





God kväll, kram! 

Kommentarer
Postat av: johannaww

Jaaa gumman det behövde vi. <3<3 Skönt att prata massooor <3 måste träffas snart igen. :) puss<3

2010-05-28 @ 01:41:43
URL: http://johannawwestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0