ONSDAGSMORGON

Har blivit lite dålig uppdatering nu på sistone. Men jag har varit på kurs i två dagar i gävle. Jag har varit ganska trött när jag kommit hem på kvällarna.

Nu har jag precis duschat gjorde även rent ansiktet ordentligt som jag har börjat göra nu varje morgon och kväll. Ansiktisrengöring och där på ansiktskräm från märket Mary Kay. Tycker dom produkterna är jätte bra. Man blir så skön i huden. Jag har även en foundation från mary kay. Man blir inte jättebrun men den slätar ut huden på något vis :) Hur bra som helst. Handkrämen är också bra, man får jättemjuka händer. Rekomenderar dom produkterna från mary kay. Det är ganska dyrt men produkterna är dryga så att det räcker väldigt länge :)

Mary Kay Ash


Om cirka 30 minuter ska jag hemta Johanna. Hon ska vara hos mig en stund idag. Ska prata om allt vi missat, har inte träffas på  jättelänge. ska bli roligt :) Träffade henne på byn igår en liten stund bara. Märkte att vi hade mycket att prata om. Får prata om allt idag istellet.



Ha en bra dag, Kraam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0