JAG VET INTE VAD JAG SKA SKRIVA

Ja som ni ser rubriken så vet jag inte riktigt vad jag ska skriva. Igår kväll så skrev jag ju och nu har det bara varit natt så det har ju inte hunnit hänt så mycket. Men jag vaknade iallafall för en liten stund sen. Findus (katten) vill att jag ska kasta en leksaksrotta till honom så får han springa och hämta den. Han är en liten knäppis men hur söt som hellst. Lika så Maja (andra katten), hon är jättesöt och mysig men man kan inte bara gå fram till henne för då sticker hon, utan det ska bara vara på hennes villkor, hon kommer när hon känner för det. Men findus han älskar att vara i centrum, leka och busa är nog det bästa han vet. Sen efter han har busat då ska han mysa. Hihi Findus och maja är så söt:)

Ja det blev någon rad iallafall. Ha det bra idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0