ONT I AXELN OCH HUNGRIG

Jag vaknade av att jag hade ont i axeln, troligtvis har jag legat på ett galet sätt :P Men skönt att det inte gör jätte ont. Jag ska väl snart resa mig ur sängen snart, då kanske det släpper.  Ska väl äta lite frukost också :) Jag är superhungrig. Thomas ligger bredvid mig och sover fortfarande. En liten sömntuta är vad han är :) Han sa till mig igår att jag skulle ställa klockan på 9 och det har den ju varit nu för en stund sen. Jag ska väl väcka honom igen. Om det inte går får jag gå upp själv.

Vi får se vad som händer idag. Jag hoppas vi hittar på något roligt. Ne, nu är det så att jag måste äta innan jag hungrar sönder.

Ha det bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0