MIN FREDAG

Nu har Jenny och Micke precis åkt hem. Vi har haft en mysig filmkväll. Medans Thomas och Micke tränade tittade jag och jenny på en film, Final destination. Den handlar om att det händer en oförklarlig hädelse på en speedwaybana när några vänner är där och roar sig. Läktarna och speedwaybanan förvandlas till ett flammande inferno. De lyckades undkomma döden denna gång, men ett hemskt öde väntade dem. Filmen var en thriller. Jag tyckte den inte var så superbra. Klart den gick att titta på men kommer nog inte se om den. 



När Thomas och Micke kom hem igen tittade vi på en till film, Dear John. Den filmen såg jag på bio förut och den tycker jag mycket om, thomas köpte den till mig förut. Han är så underbar :) Filmen handlar om John och Savannah som träffas av en slump och efter två veckor är dom förälskade. John är yrkessoldat och han skickas till olika krigsländer. Tjänsten pågår i flera år och John och Savannah håller kontakten via brev. Men kommer förhållandet att hålla? Dear John är en romantisk drama. Och som jag skrev förut så tycker jag att den är jättebra :)



Jag var hos towe förr idag och det var supertrevligt. Jätteroligt att träffas, det var så längesen. Vi pratade och fika lite. Vi cyklade ned på stan eller towe cyklade jag satt bakpå hihi :) Haha vad man kan skratta när man får ont i rumpan ;) Thomas kom och hämtade mig när han slutat skolan. Tack för idag Towe, jag hade jätte trevligt :)

Nu är klockan faktist lördag så det är nog dags att sova nu. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Stina

Ååå... Dear John! Då måste jag få låna den... ;) ;) Pyss!

2010-11-08 @ 23:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0