DENNA KVÄLL

När jag slutade för dagen så åkte jag direkt hem till Johan och saana för att hjälpa pappa att vara barnvakt till söta Elvis. Johan jobbade och saana var på ett träningspass (zumba). Var inte där så länge. Men när saana kom åkte jag hem och även pappa. När jag kom hem så bytte jag kläder och Thomas följde med på promenad. Vi gick en halvlång promenad, så skönt att komma ut nu när det är vår i luften:) När vi var hemma igen så tittade jag som vanligt på mcLeods. Och Thomas bakade bröd som vi ska äta i morgon. Han är duktig min darling <3 Men nu ligger jag i sängen och ska snart sova. Thomas är fortfarande uppe och pysslar. Hehe gohjärta! Ne usch vad jag jäspar, dags att sova nu. Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0