EFTER JOBBET

När jag kom hem ikväll efter jobbet så tog jag och grannen maria en joggingrunda. Jätteskönt. Vi höll ett jämnt tempo hela vägen. Vi sprang lagom fort. Inte för snabbt och inte för sagta. Det var jätte skönt. När vi kom tillbaka sa maria att jag skulle vänta lite, så jag följde med in till henne. Hon gav mig jättefina promenadstavar. Tack så jätte mycket. Jag blev jätteglad. Jag hade tänkt jogga i morgon bitti men kanske blir promenad med mina fina stavar i stellet ;) Tack så jätte mycket Maria!

Sen när jag kom in till mig så hoppade jag in i duschen. När jag var klar så var thomas klar med maten. Vi åt gott och drack gott. Nu sitter vi vid tv:n, vi ska titta på film (gone in 60 seconds).



Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0