FÅNGAD AV EN STORMVIND

God morgon! Jag har nyss varit ute på promenad. Man kan verkligen säga att man blev fångad av en stormvind. Det blåste jättemycket. När jag kom vid öppna fält typ åkrar då blåste man ju nästan bort. När jag kom till ett ställe började det tilloch med flyga stenar. Det kan ju bli farligt när det blåser för mycket. I torsdags blåste det ju också jätte mycket. Träd som blåste ned osv. Usch farligt! Det är ändå skönt ute idag trotts att det blåser. Vindarna är faktist varma. Det är väl bra?

Ne nu ska jag göra mig klar. Vi ska åka till Borlänge till kupolen snart. Jag har min lediga dag idag så skönt. Den kommer vi tillbringa i borlänge. 

Bilden ej tagen idag.

Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0