TOKIGT

Jag vet, det var jätte, jätte, jätte längesen jag skrev. Inte okej. Har bara inte blivit av. Har iallafall börjat jobba nu efter semestern. Det känns bra. Är inne på andra veckan nu efter semestern. Idag hände det något konstigt med mig. Jag hjälpte en kund och efter en stund blev jag yr och det känndes som om kroppen försvann. Jag såg stjärnor och min hörsel blev sämre. Jag hörde hur folk pratade men det blev längre och längre bort. En kolega gick precis förbi då så hon fick ta över för jag skulle iallafall ha lunch då. Skulle ha lunch kl 12 och då var kl 10 över. Jag tog mig in till fikarummet men vet inte hur jag klarade det för jag såg inget. Stjärnorna hade blivit som en svart dimma. Men jag drack en massa vatten och då kom synen tillbaka. Och sen började jag kallsvettas. Men åt min matlåda och jag blev bättre och piggare. Kännde mig bara lite tung i huvudet efter det. När jag kom hem idag ringde jag till saana. Hon trodde det var ett blodtrycksfall. Och hon gav mig massa goda råd. Tack tack, för det =)

Men nu blir sova, natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0