BREAKFAST

God morgon! Har varit uppe ca en timme nu. Uppe tidigt idag trotts att jag är ledig. Men har lite attt göra idag. Tvätta, städa lite och så.

Men vi har startat dagen med frukost. Idag har jag min äta vad jag vill dag. Det innebär för mig dels att jag inte kommer räkna några kalorier. Och att jag får äta vad jag vill såklart ;) Så idag fick det bli bröd till frukost. Drack även ett te som darling har köpt. Det är ett grönt te med smak av mandarin. Jätte gott! Jag tycker att det är roligt att det kommer fler smaker med grönt te. För de är det nyttigaste, eller? Hihi;) Gott iallafall!







Nu ska jag börja plocka lite här hemma, ha en jättebra lördag nu alla, kram på er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0