JULHELGEN

Julafton: På morgonen har jag redan skrivit lite om och vilka jag skulle träffa. Det var så mysigt när alla i familjen kunde vara med och fira julafton. Vi åt massor av mat och hade det jättemysigt. Och det blev såklart paketöppning också. Vi fick massor av julklappar. Jag och darling fick varsinna och även massa paket tillsammans. Det kändes som om vi var små barn som öpppnade alla de fina julklapparna och täcktes av allt paketpapper. Hihi.  Senare på kvällen försökte jag spela dragspel men jag är inte alls lika duktig som min farmor att spela. Så hon fick ta över :) Jag, darling och våra söta katter sov över hemma hos mina föräldrar. Mysigt :)

Saana och elvis


De äldre och tessan


Elvis, pappa (farfar till elvis) och saana. Elvis vill kasta bort julgranskulorna ;)


Syskonen Johansson


Tomten smög utanför fönstren


Sen kom såklart tomten in


Hihi Elvis hejar på tomten


Finsk julsång


Söta farmor spelar


:)


Mina julklappar


Den fina julklappen från Thomas <3


Skilda världar volym 2


Våra julklappar vi fick tillsammans



Juldagen: Vaknade ju såklart hemma hos mina föräldrar. Började dagen med en morgonpromenad med mamma och pappas hund Tindra. När vi kom tillbaka från vår runda blev det julfrukost. Tomtegröt och julskinksmörgås :) Mums! Sen blev det att packa ihop alla fina saker vi fått och sedan skjutsade pappa hem oss. Vi fixade lite och så. Vi blev bjudna på lunch hemma hos thomas föräldrar. Mycket god mat :)
På kvällen fick vi besök av johan, saana och samuel. Vi spelade spel och hade det jättetrevligt. Lite senare på kvällen kom söta Stina som skyndade sig efter jobbet. Hade en jättetrevlig kväll med er! Kram på er!

Saana, thomas, samuel och johan


Johan (bror), samuel (saanas bror) och thomas (darling)


Stina, jag och saana


Bror och darling


Det kan vara riktigt roligt att spela spel :)


Syskonen


Stina, jag och saana




samuel


I hallen


Kvällen får avsluta med <3


Annandag jul: Vi var trötta men vi gick upp i skaplig tid iallafall. Åt frukost,  plockade ihop lite här hemma tog det lugnt bara. Sen åt vi lunch och efter lunchen så åkte vi till valbo på mellandags rean. Då man är säker på att man ska shoppa en massa så hittar man inget, haha! Men hittade iallafall ett par leggins. Innan vi åkte hem så åt vi på min favoritställe. Madame. Där åt jag ost och skinksallad med pasta och utan majs :) Det var mums! ;) 

Nu har ni fått reda på lite om hur min jul har varit :) Nu måste jag sova. Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Sofie L

åååh skilda världar!!! <3 Och ser att Thomas verkligen vet vad man ska ge sin flickvän i julklapp! Underbara björk & berries! God fortsättning till er! :)

2011-12-29 @ 12:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0