HELGEN

Fredag: Fredagar är det som vanligt vägning som gäller. Vågen visade -0,5 kg denna vecka. Och det innebar att jag nu är under 60kgs stolpen :) Jätteroligt! Sen jag började med att gå ned i vikt så har jag nu gått ned sammanlagt 10,6 kg :) Det har tagit lite tid men som jag brukar säga sakta men säkert :)

Lördag: Dagen började med jobb. Vi var en man kort så det blev lite stressigt men gick väldigt bra ändå :) På kvällen var jag och thomas bara hemma. Vi tittade på film och åt gott. Blev bara hemmamys den kvällen :)

Söndag: Ja, då har vi idag. Har passat på att städat och tvättat nu när jag varit ledig idag. Åkte även till min farmor och hälsade på. Vi hade det jättemysigt och pratade massor. Sen var vi tvugna att åka hem för att förbereda tacos som vi skulle bjuda johan, saana och elvis på :) Nu är thomas och tränar och jag tittar på Honey (dansfilm). 







Kram!

Kommentarer
Postat av: Carro

Härligt vännen! Vad duktig du är! :)

2011-12-05 @ 09:58:50
Postat av: Tybbis

Va grym du är Annelie som har kämpat på så bra! Måste kännas himla härligt :).

2011-12-06 @ 01:18:44
URL: http://tybbis.blogg.se/
Postat av: johanna

Du är superduktig gumman.<3

2011-12-07 @ 23:54:56
URL: http://johannawwsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0