PROMENADTJEJEN

Ja, då var promenaden avklarad :) Det har ju snöat ganska mycket idag som alla vet och man ser ju inte det som ligger under snön. Jag gick på snön och märkte att det var som en isbana under. Jag halkade. Jag satte miig på rumpan, men snappt upp igen och fortsatte att traska på :) 7

Sen när jag hade gått ett tag så ser jag något i ögonvrån, jag tittar hastigt åt vänster där står ett rådjur max 10 meter från mig, haha. Det såg inte alls rädd ut. JAg försökte prata lite med den men tror den blev lite skrämd då, för då sprang den över vägen och stannade igen, tror den var lite nyfiken, hihi ;) Tyvärr var det för mörkt så kunde inte ta en bild med mobilen, men men det var lite roligt att träffa på ett rådjur medans man var ute på prommis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0