HIDE AND SEEK

Jag hade jättetrevligt hos towe ikväll :) När jag åkte dit var det världens jävla spöregn! Haha, jag skojar inte när jag säger att jag aldrig någonsin har varit med om något liknande, haha! Men iallafall så fick jag middag hemma hos towe. Sen letade vi fram en film som vi skulle se. Vi har ju pratat om att vi ska se en skräckfilm. Så vi bestämde oss för att se Hide and seek. Jag hade aldrig sett den och towe hade glömt bort den. Så då passade det bra att se den tyckte vi :) Vi krypte ner i soffan med täcke och kudde. hihi.



Men nu är jag hemma och ska krypa ned i sängen. Jag och darling ska titta på film och sen blir det bara att sova :) Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0