LITE AV VARJE

Nu har towe åkt hem. Och vi har haft det jätte mysigt idag :) Vi har pratat massor, ätit, pratat massor, tittat på film (the reef)  , pratat mera, ätit och pratat ännu mera. Hehe =) Tack så jätte mycket towe för idag!

Jag och towe i februari tror jag :)


Filmen vi såg. Den är jättebra. Den tycker jag ni ska se =)


Nu sitter jag och thomas och tittar på ullared. Vi ska ju åka dit några dagar sista vecka jag har semester. Jag har nu semester v.28,v.29,v.30 =)

Jag nu. Fått på mig myströja =)


Ja just ja i morgon ska jag klippa mig. Ska prova en annan frisör den här gången. En tjej som många har rekomenderat mig till :) Nu är det över ett år sedan jag klippte mig, så ganska långt är det och lockigt :(

Så här ser mitt jobbiga hår ut nu men i morgon blir det ändring :)


Ja det blev lite av varje, kram!


Kommentarer
Postat av: Carro

Men GUD vad fint ditt hår är Annelie! Jag skulle ge mycket för det där håret! Saknar dig vännen! <3

2011-07-15 @ 01:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0