TO DAY

Idag träffade jag ju Johanna, Jessica och Jessicas son Vincent. Vi började med att åka till sjöbacken så Vincet fick bada lite. Tyvärr var det tydligen kallt i vattnet. Men Vincent badade iallafall en liten stund och vi tjejer satt och pratade medans. Sen när Vincent hade badat klart åkte vi till lekparken vid wij. Man blir alltid som ett barn när man är i en lekpark ;) Hihi ! Vi var där ganska länge, tills vi kännde att vi började bli hungriga. Då åkte vi till Trillin och åt Lunch. För mig blev det bakad potatis med skagenröra. Det är så himla gott!!! Vi satt där ganska länge. Vincent lekte i en lekhörna medans vi andra pratade en massa. När vi kännde oss klara åkte vi upp på rönnåsberget och tittade på den fiiina utsikten. Allt ser så fint ut där uppefrån :) Där stannade vi inte så länge. När vi åkte därifrån så skulle jag skjutsa hem johanna, jessica och vincent. Johanna sa att vi skulle åka genom skogen dit. Jag sa att jag inte riktigt hittade (man åker ju aldrig där). "Men hon hittade" eller inte. Hehe vi kom lite vilse, hehe. Nej då vi kom ut på en väg då jag visste vart vi var så då tog jag den väg jag hittade men det blev tyvärr lite längre :P Men jag håller med johanna om att det ser nog lite annorlunda ut från det håll vi kom från ;) Men tack hörrni för en jättetrevlig dag :)

Sen när jag var hemma åt jag och thomas lite middag. Sen åkte vi direkt till Järbo och gratulerade Micke som fyller 21 år idag. Grattis så jätte mycket till dig!

Bilden är från sista april tror jag, på micke.


Nu är vi hemma och det är väl dags för att sova. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0