HEMMA FRÅN KRYSSNINGEN OCH DAGS FÖR VÄGNING

God morgon! Nu är vi hemma från kryssningen och känns skönt att ha sovit i min egna säng i natt :) Vi hade jätteroligt på kryssningen. Men skönt att komma hem. KÖpte lite smått  och gott. Fick även en jätte godluktande parfym av thomas D&G. Tack så mycket, älskar dig! Får se om jag hinner lägga ut nån bild senare. Nu sitter jag och äter frukost för snart ska jag åka till jobbet.

Höll på att glömma! Det är ju fredag idag och det innebär att det är vägning. Jag hade räknat med ett bakslag, eftersom det blev party i onsdags och igår blev det inte så mycket att äta nyttigt. Men trotts det så har jag gått ned 0,2kg och fast det inte var så mycket så är jag superglad eftersom jag räknade med annat resultat =) Ne nu ska jag äta upp min gröt.

Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0