HÄR FÅR NI VETA

Vilken svordom använder du mest?

Fan

Äger du en iPod?

Ja, eller det finns i mobilen. Har en i phone.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?

Tidigt när jag jobbar lite senare när jag är ledig.

Hur många resväskor äger du?

Ingen men vill ha .

Använder du flip-flops?

Nja, ibland på somrarna

Var köper du dina matvaror ifrån?

Ica supermarket, Ica maxi

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?

Tar alltid bilder men roligt att vara med på dom också.

Vilken var den senaste filmen du såg?

Salt med Angelina Jolie

Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?

En vän.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?

Hm vet inte riktigt, beror ju lite på hur mycket men en bil kanske

Har någon någonsin kallat dig lat?

ja

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?

Nej, somnar ganska fort ändå jag ;)

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?

I våran cd ligger en 90 tals skiva

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu?

Hmm vet inte tycker om många

Vad åt du till middag senast?

Står i förra inlägget

Använder du huvtröjor?

Yes

Kan du vissla?

Ja det kan jag

Vem var den senaste som ringde dig?

Darling

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?

Gillar allt som går fort och snurrar :)

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?

Ja det gör dom säkert men inget jag bryr mig om.  Tråkigt om dom inte vågar prata med mig direkt.

Tittade du på tecknat när du var liten?

Ja så klartJ

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?

Det är väl ganska stort

Hur många syskon har du?

1 syskon

Är du blyg inför det motsatta könet?

Ne det tror jag inte

Vilken film kan du alla replikerna till?

nån tecknad film hehe ;)

Äger du några band t-shirts?

nej

När flög du senast?

Har aldrig flugit någon gång. Men vill jättegärna J

Läser du för skojs skull?

Ja ibland. Läser en jätte bra bok nu.

Diskar du din egen disk?

Ja ibland gör thomas ocksp det ;)

Har du gråtit offentligt?

hm

Har du en stationär dator eller en laptop?

Laptop

Försöker du alltid lära dig nya saker?

Ja på jobbet

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?

tatuering

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?

 

Kan du kasta macka?

 

Har du någonsin varit på Jamaica?

Nej

Vad har du med dig in på bion?

biljett

Vem var din favoritlärare och varför?

Hm åbyggeby pelle, p-lunda ann-marie och bosse, bessemer reine

Vad har du för väder?

ingen sol, men ljust ute

Har du en blogg?

Ja?

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?

Idrott

Gillar du att flyga?

Har inte flugit, vill

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?

Humor!

När sov du senast på golvet?

Sover inte på golvet

Om du har körkort, när fick/tog du det?

8 oktober 09

Vilken är din favoritdrink?

Sun fransisco

Gillar du din boende-situation?

Ja mycket

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?

Har inte tänkt på det

Är dina dagar fullbokade och stressiga?

Ja för det mesta. Jobbar mellan 10-18 varje dag typ

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?

Nej

Vilken är din favoritfrukt?

Banan apelsin annanas eller dom flesta

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?

ibland

Hur gammal blir du nästa födelsedag?

21 år

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?

nej

Tror du på liv på andra planeter?

Vet inte. Kan det bara vara jorden i hela universum?

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?

Thomas hehe ;)

Tror du att Gud är man eller kvinna?

 

Vad var det senaste du åt?

En halv semla

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?

Lika bra med båda

Hur valde dina föräldrar ditt namn?

Det var mamma som kom på att jag såg ut som en annelie på bb. Om jag varit en kille hade jag hetat niklas.

Gillar du senap?

ja

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?

Åh fy fan vad jobbigt

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?

Ja verkligen. Hoppas jag får tillfälle i sommar

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?

Ewa i eva och adam. Till utseende tror jag, eller? Det får ju ni säga, hehe

Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?

Nej

Tycker du om att krama folk?

ja

Äger du en digitalkamera?

Ja nyss köpt en ny

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?

Hon i eva och adam

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?

Nej :b

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?

Ingen

Tycker du att du är attraktiv?

Vad är du allergisk mot?

Majonäs lite men äter ändå

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?

nej

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?

Niklas

Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om?

Towe ville veta om mig , jag vill veta om henne men det gör jag redan, så säger nina


Kommentarer
Postat av: Nina

Vad jobbig du är, men okej då ska jag svara på dom så får du något att läsa då ;)

2011-03-15 @ 19:29:32
URL: http://ninavikstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0