IGÅR KVÄLL

Igår kom Towe till sandviken och jag hämtade henne efter jobbet. Sen åkte vi till ica maxi och storhandlade. Tog tusen år känndes det som för vi hittade inte annanasen som ligger i burk. Men hittade till slut. När vi kom hem märkte jag att jag hade tagit fel annanas. Jag ville ju ha skivad, men hade köpt krossad. jaja inget att göra åt. Men det gick ju att äta ändå :) Vi åt tacos, jättegott. Men blev en sen middag. Sen tittade vi på film (bombay dreams). Haha ja det är en rolig film det. Haha.

"Sånna där har inte jag" Haha!


/Annelie

Kommentarer
Postat av: Towe

HAHAHAHA! Vi får se snart igen vännen :)

2011-03-19 @ 16:50:08
URL: http://tawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0