SOLEN SKINER

Vaknade idag av ett sms av grannen. Där det stod om jag ville följa med på morgon promenad. Det ville jag så klart. Så klev upp och satte på mig lite promenad kläder. Tog en banan och ett litet glas med juice. Sen ut på promenad, vi gick lite mer än en timme. Så skönt när solen skiner.

När jag kom hem igen. så stoppa jag i mig en riktig frukost. Så jag blev mätt och belåten. Sen kom thomas mamma på besök en sväng. Vi har tagit det lungt nu på förmiddagen, Vi har ätit tacos till lunch, mumma. Men lite senare ska jag på innebandy träning. Grannen var sugen på att prova så jag sa att hon kunde följa med om hon villle. Så hoppas att hon kommer tycka det är roligt:)

Ha en bra dag i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0